Zielone pudełko z kopułką

Nie tylko na dworze robi się wiosennie - u mnie w pracowni również.
Chciałam Wam dziś pokazać kwietne pudełko :) Ciemnozielone niewielkie pudełko postarzane poprzez zadrapania i białe kropki. Listki z przodu namalowałam ręcznie. Na wieczku natomiast piękna, roślinna serwetka z gilem, którą postanowiłam schować pod kopułka. W środku kopułki znajdują się także wycinane filcowe liście, a na zewnątrz linka z masy samoutwardzalnej oraz papierowe kwiaty. Środek pudełka zdobią oczywiście niezastąpione i uwielbiane przeze mnie kropki.









Pracę zgłaszam w wyzwaniu (link do każdego wyzwania znajdziecie pod banerkiem): 



oraz 


a także


i jeszcze

oraz 





Komentarze

  1. Ciekawa praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cała przyjemność po mojej stronie :D

      Usuń
  2. Śliczna! Piękna szkatułka. Dziękuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-KWIATY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka. Dziekujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełeczko :) Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełeczko- dziękuję za udział w Zielonym wyzwaniu bloga Tworze w jednym kolorze- DT Żaneta :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu Tworze w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty