Kartka dla mamy

Scrapbooking to jest coś co myślę, że mogłoby mnie wciągnąć równie mocno co decoupage.
Skłamałabym gdybym napisała, że ta kartka to moja pierwsza praca scrapbookingowa. Zaproszenia na mój ślub, też robiłam sama. Chociaż w zupełnie innym stylu myślę, że też mogę je zaliczyć do prac z dziedziny scrapbooking.

Do zrobienia tej kartki wykorzystałam materiały, które już miałam w domu - absolutnie nic nie musiałam dokupić.
Biały papier jest z kompletu papierów z Action, czerwony znaleziony w szufladzie, papier w kwiaty jest z Galerii Papieru - już go widzieliście u mnie w poprzedniej pracy w formie kwiatów, tekturka zyskała kolor czerwony. A kwiaty powycinałam z ciemnoczerwonego papieru, powycierałam, pobieliłam i posklejałam, na koniec dodałam biżuteryjne metalowe elementy, które mi zostały jeszcze z czasów kiedy robiłam biżuterię,

Jak oceniacie moją pracę?






Pracę zgłaszam w wyzwaniu:

oraz 






Komentarze

  1. Pięknie i kreatywnie! Bardzo fajna kartka Ci wyszła. Dziekuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty