Moje pierwsze mixmedia

W internecie można pooglądać naprawdę piękne prace wykonane techniką mix media. Niektórzy potrafią tworzyć cuda. Sama chciałam spróbować pójść w tym kierunku. Na razie dość skromnie - ale ja tak lubię. Wyszło dość wiosennie i dziewczęco. A jak Wy uważacie?

Do pracy użyłam podoobrazia w rozmiarze 18x24 cm, zaskakującej gazy i włókniny ozdobnej, kulek styropianowych i mikrokulek, drewnianą ramkę, farb akrylowych, lakieru 3d i perełek w płynie, a także kwiatów papierowych.
Znalazło się tu również miejsce dla odrobiny scrapbookingu, a mianowicie kwiaty wycięłam i uformowałam z papierów Crelando i Galeria Papieru.



\



Praca bierze udział w wyzwaniu:

oraz




Komentarze

  1. Śliczna praca :) Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Jak na pierwsxy raz to brawo Ty, bo wyszło pięknie. Dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-KWIATY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze warto próbować nowych technik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty