Świecznik ze słoika

Jakiś czas temu pomyślałam sobie, że przydałby mi się jakiś świecznik do pracowni, żebym mogła sobie jeszcze bardziej umilić świeczkami czas w pracowni. Jak zobaczyłam wyzwanie w Art-Piaskownicy Mix Media szkło pomyślałam, że to okazja do ozdobienia słoiczka. Wybrałam zwykły słoik, który odpowiadał mi wielkością. Pomalowałam go lekko cieniując kolory i pozwalając im delikatnie spływać. Gwint owinęłam wstążka gnieciuchem oraz pokoloryzowana kawą gazą. Poniżej gwintu dodałam trochę złoceń z folii. Dodałam kwiaty - te dwa większe na froncie są robione przeze mnie, trochę gałązek - niektóre z nich również pozłociłam. Na koniec dokleiłam kilka złotych, drobnych szczesciokątów.

Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie 





A tutaj kupisz wykrojniki, których używałam do wycięcia gałązek: 
https://www.scrapkowo.pl/shop,zestaw-wykrojnikow-thinlits-garden-greens,4052.html 

Komentarze

  1. Piękna dekoracja! Bardzo klimatyczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny świecznik, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalną ozdobę stworzyłaś. Skomponowałaś piękny bukiet. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczny;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. A tu zupełnie inny klimat! Pięknie! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - zupełnie inny 😅 dziękuję również!

      Usuń
  6. Przepiękny świecznik, do tego w moich kolorach, pięknie to wygląda :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na ArtPiaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna, nastrojowa praca :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniala praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowym wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty