Tamborek jako magnes

 Dzień dobry!


Dzisiaj mam dla Was mój pierwszy tamborek :)

Niewielki tamborek w rozmiarze około 10,5 cm. Wykorzystałam tutaj tkaninę, kawałek starej książki, białe gesso, paprocie wycięte wykrojnikami, tekturkowe serce, piękny napis oraz papierowe kwiaty. 

A na koniec od tyłu wkleiłam magnes dzięki czemu tamborek można powiesić na przykład na lodówce.

Jak dla mnie jest to świetny prezent dla Mamy - napis idealnie tutaj pasuje, przecież miłość pomiędzy matką a dzieckiem jest szczególna i wyjątkowa. 

A Ty komu byś podarował/a taki tamborek?





Moją pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu sklepu zielonekoty.pl "Co mi wiosną w duszy gra" 

Dla mnie dzień mamy nierozerwalnie kojarzy się z wiosną. Maj to już jest ten czas kiedy wiosna zagościła u nas na dobre, wszystko jest zielone i kwitnące, ahh to jest mój ulubiony czas. I ten wyjątkowy dzień, w którym świętujemy razem z naszymi mami. 

Tutaj możesz zajrzeć do wyzwania - link. 






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty