Album na zdjęcia

Odejdę na chwilę od tematów świątecznych, ponieważ bardzo chce Wam pokazać mój pierwszy taki album scrapbookingowy ❤️ 

Jestem z niego bardzo zadowolona i jestem wdzięczna Asi Szulik, że w swoim vlogmasie pokazała jak zrobić taki album. Jeśli też byście chcieli wykonać taki album zajrzyjcie do Asi na YouTube - znajdziecie go w odcinku 19 i 20. (link do odcinka 19, link do odcinka 20)
U mnie zamiast świątecznych papierów pojawiły się oczywiście papiery w kwiaty, ale nie mam jeszcze uporządkowanych zdjęć z tego roku, więc w albumie wyglądują jakieś letnie zdjęcia.

Niestety nie miałam tektury introligatorskiej ani beermaty, więc okładkę zrobiłam ze sztywnego kartonu/pudełka w którym coś do mnie przyszło. Na przodzie okładki zrobiłam tak jak Asia podwyższony panel. Wykonałam go również z tektury, ale żeby nie było go widać od boku najpierw go okleiłam czarnym papierem. 

Okładka jeszcze zyska jakąś tekturę, jednak w tej chwili nie mam nic co by pasowało. Będzie musiało więc to poczekać. 

Co myślicie o takich albumach? 








Komentarze

Popularne posty