Notes, który był żółty.

Potrzebowałam miejsca gdzie będę mogła zapisywać notatki związane z prowadzeniem ogrodu. Uznałam, że zanim pójdę do sklepu po nowy notes zajrzę do szafek czy coś tam zostało. I znalazłam żółty notes z gumką - możesz go zobaczyć na ostatnim zdjęciu - to jest mój notes przed przemianą. Postanowiłam, że go dostosuje do swoich potrzeb zamiast kupować nowy.
Notes po chwili spędzonej  w mojej pracowni wygląda tak:





Do ozdobienia użyłam między innymi farb akrylowych i maski przez którą nałożyłam paste strukturalna, dzięki czemu powstał na okładce deseń. W związku z tym moją pracę na wyzwanie "W ten deseń" na blogu kreatywnym - link to wyzwania 

Komentarze

  1. Rewelacyjny pomysł! Piękne wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świat Pasji;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrodonotes :) Bardzo fajna przemiana. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - ogrodonotes 😁 fajna nazwa :) dziękuję również

      Usuń
  4. Przepiękny notes <3
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. 40 years old Environmental Tech Arthur Siney, hailing from Gaspe enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and role-playing games. Took a trip to Historic City of Sucre and drives a Outlook. wiecej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty