Tekturowe pudełko

Miałam zwykłe tekturowe pudełko, w którym przechowuję biżuterię. Postanowiłam je trochę ozdobić.
Z jednej strony przykleiłam serwetkę, z drugiej pomalowałam cieniując od najjaśniejszego do najciemniejszego, brzegi przetarłam najpierw ciemnym zielonym kolorem po czym dodałam odrobinę czarnego. Postanowiłam również po raz pierwszy wypróbować pastę strukturalną, uznałam, że zrobię ją sama.
I tak prezentuje się moje nowe pudełko na biżuterię:








Pracę zgłaszam do wyzwania Eko-Deco - Graj w kolory (link)


Komentarze

  1. Śliczne wiosenne pudełko:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie ozdobiłaś pudełeczko:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ciągle próbuje jakieś nowe techniki ozdabiania :)

      Usuń
  3. Ja do szablonów pod pasty strukturalne używam kleju tymczasowego w spreju polecam! A poza tym urocze pudełko, dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT EKO-DECO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wypróbuje taki klej, ale najpierw chciałam w ogóle zobaczyć co to jest i jak wygląda taka pasta, ponieważ wcześniej nie pracowałam z taką pastą. Ale spodobało mi się więc będę dopracowywać :)
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. śliczne pudełko, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pudełeczko. Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na pudełko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty